Yes, gick super ;)

Var ju i skolan idag. Gick faktist riktigt bra. Känns skönt att börja där på nått sätt.

Träffade Nell i V-ås. Gick och käkade mongoliskt. Gott, men riktigt starkt. Trodde min mun skulle dö ett tag. Drog sen till tåget. Trodde det gick kvart i fem, men gick inte förens halv sex. Var hemma till kvart över. 

Mamma hämtade mig vid tåget så åkte vi ut till hästarna ett tag, fixade massor i hagen.

Åkte sen hem för att duscha och packa tills imorn. För vi åker på någon resa då med klassen. Ska till herrfallet tror vi ialla fall. Var länge sen jag var där så ska blir riktigt roligt. Och så klart så är ju bästavän med så!

Kommer nog inte orkar skriva imorn när jag vaknar ska upp vid sex. Så ska packa det sista oså.

Ring eller smsa, kommer hem fredag! 0739164499


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0