Äntligen!!!

Varit en riktigt lång dag idag.
Började med att jag åkte till farmor för att lämna Fiona, fick skjuts av mamma. Så var där redan vid halv sju. Gäääsp!
Fixade mig för att sen gå till skolan. Skulle ha haft lucia träning, men var för några där så blev inte så.
Idrott efter det, men var inte med. Satt och kollade på alla jobbiga saker dom gjorde. Var medelgympa på Friskis.
Gick sen tillbaka till skolan för att ha en timmes projekt. Segt, men ändå kul. Haha!

Mamma hämtade mig vid halv ett, fick då corner för att jag inte hunnit äta. Åkte sen ut till stallet och fixade på transporten och plocka upp Fia och Malin.
Sen vidare till Norrköping. Var där ungefär vid tre. Mamma gick in och skrev på några papper, sen var det bara att vänta,vänta och vänta. För dom stora transportörerna skulle hämta hästarna först och hejohå.
Men tillslut var det dags. Skakade i hela kroppen, har ju bara sätt henne på bild så hade ingenaning om hur hon skulle se ut.

Men tillslut där stog hon, liten och bening. Haha. MEN super söt.
Hon gick lungt och fint in i transporten så vi fick åka och hämta passet. När mamma gick in och hämtade det så gav vi henne hö och hon åt direkt. Väldigt nyfiken är hon. Är super nöjd med henne.

Åkte sen hem, och fixade och bortsade av Funi. Kom hem vid tio..

Nu ska jag sova,

Puss



Fick inte direkt några bra bilder med mobilen. Men får väl av Fia sen :D
Alda frá Enni


Alda och Vilma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0