Dålig uppdatering... & kommer nog bli så ett tag framöver.

Sa ju att jag skulle berätta julshowen. Så kan väl ta dag för dag och berätta.

Onsdags: Jag och fia skulle till stora ekeby för att vara med i julshowen som våran klass höll i. Båda hästarna gick raka vägen in i transporten. Jätte duktiga verkligen! Men sen när vi åkte så tror jag vi fastnade med bilen&transporten 4 gånger, så hade lite knöligt att komma loss. Men tillslut gick det.
När vi väl var där borta så tränade vi en gång innan showen. Allt gick super bra. När vi väl skulle rida showen sen gick också allt super bra. Tror det var kul att titta på iaf.
Alda (min häst från island) skötte sig jätte bra, var ju andra gången jag red henne så. Trodde hon skulle vara rädd för allt men det var hon inte. Älskade lilla häst!

Torsdag: Skolan först. Hände inget speciellt förutom att vi började halv ett och gick till halv tre bara.
Efter skolan så skulle jag och mamma åka och hämta Alda i stallet för att sen dra till Stockholm för att prova ut en sadel jag vill ha. Det blåste och var super halt när vi åkte till stallet. Så när vi kommer dit så är Malin där. Hennes mamma jobbar i Sthlm. Och Lotta hennes mamma hade ringt och sagt till Malin att hon inte kommer hem för det var snö storm i Sthlm. Så vi struntade i att åka. Tur var väl det.

Fredag: Slutade skolan, gick och handlade fina kläder till klassfesten. Sen fixade jag och Anna oss. Sen bar det av på en helt sjuk, men kul klassfest i alla fall. Finns inte så mycket att berätta där. Haha! Tack alla som var där! <3

Lördag: Var lite död, men inte så farligt faktist. Skulle åkt pulka med Carro, men blev inte så för jag skulle aldrig orkat. Haha!
Så vi åkte först till TP och Carro handlade fondation. Och sen till Max så jag fick äta något.
Hämtade sen upp Phille och vidare hem till Carro. Satt hemma hos henne och spelade kort. Råkade sen somna i hennes säng. Haha!
Stackars Carro är sjuk nu :( eller var igår med. KRYA!!! <3


Idag: Händer inget speciellt idag tror jag inte. Skriver väl antagligen mer idag.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack bby <3

2009-12-20 @ 11:27:19
URL: http://carolinelundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0