Fredagsmys!

Mamma åkte och köpte filmen Flickan som lekte med elden förut. Så vi hade något att göra ikväll.
Blev även så att Carro kom över och hade trevligt tillsammans med mig och mamma. Carro slingade först håret på mig, vart ganska orange eller hur det stavas. Men ska slinga flera gånger, men inte slita sönder det den här gången.

Åt sedan varma mackor samtidigt som vi började kolla på filmen. Älskar att äta vid tvn (a).
Satte på idol när det började, och var super bra idag. Rätt personer som gick vidare till finalen. YES!

När det slutade kollade vi igen på filmen. Super bra var den också. Men måste säga att Män som hatar kvinnor var nog lite bättre, men brukar ju vara så att den första filmen är bäst ;)
Carro åkte hem när den var slut, eller hon skulle hämta några i Västerås så. Och jag ska precis gå och lägga mig för har utaget imorn av hästarna. Och efter det ska jag hem till farmor.

Sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0