Godmorgon.

Ingen skola för mig idag. Näsan rinner och börjar få ont i halsen. Så tycker det är bättre att vara hemma direkt när man känt av det, än när man redan är super sjuk.
Fast hade velat gå till skolan idag, börjar nytt projekt och har hästensutbildning idag. Som är super kul :( Men får ta igen det imorn.

Igår var jag ju som sagt med Carro, åkte till Funi. Var inte där så länge. Hem och käkade, och sen bara sitta framför datorn/tv. Så mys!
Kollade också på gamla bilder. Ooh fyfan så jag såg ut. Typ råttfärgat hår. Blää.

Idag ska jag väl bara vara hemma och se till att bli frisk. Måste också läsa min bok så den blir färdig läst nu. Tänkte lämna tillbaka den i slutet av veckan eller början av nästa.

Nu ska jag gå och kolla lite tv innan jag ska läsa.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0