Julafton

Hann inte skriva på igår, men skriver det idag ist.

Fixade mig när jag vaknade för att sen åka till morfar och äta julmat. Var gott, men blir lite irreterad på min släkt, går verkligen inte att hålla sams.. Haha!
Fick också fina julklappar där. Tack<3

Åkte vidare sen till pappa för att äta där, kan lova att jag håller på att sprängas idag. Riktigt god julmat hade han. Öppnade paketen sen, fick fina julklappar även där. Tack<3
Pappa,jojo och jag sjöng singstar sen. Såklart vann jag ;) haha!

Mamma kom och hämtade mig, och Fiona fick sova kvar hos pappa och jojo!

Idag ska jag hem till Malin, och vara "barnvakt". Haha, nej men typ. Fast ska sitta och kolla film hela kvällen, och baka knäck tror jag. MUMS!

Nu måste jag fixa så vi kan åka strax.

PUSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0