Stallet hela dagen.

Jag har blivit en riktigt stor fet jävla nörd! Haha.
Ville vara med när Alda skulle släppas i hop med dom andra hästarna, så mamma vart tvungen att skjutsa ut mig vid halv sju.
Skulle egentligen åkt upp till Malin ett tag innan hon skulle till skolan, men hon sov fortfarande. Så jag fick åka ner till stallet själv och fodra.

Fia kom efter en halv timme. Då tog vi ut travarna, började mocka lite åt våra hästar. Vi ville ta kort på dom när det är ihop släpp så skulle ju vara ljust ute.

Släppte sen ut allihopa. Gick super bra, Funi vart helt kär i henne. Hahah, min lilla hingst ;)

Orkar inte riktigt berätta hela dagen, men tvättade även Alda för hon såg helt äcklig ut. Stackarn! :/

Har ialla fall haft en riktigt trevlig dag med Fia. Tack så mycket fia :D <3


Nu är mamma och köpet nått att äta, för är super hungrig och bara ätit knäckebröd och bulle idag. Så behöver verkligen nått.

Skriver nog mer imorgon, måste försöka sova lite!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0