Västerås idag

Har fixat alla julklappar nu. Riktigt skönt, men lite jobbigt att vara ute sista dagen, men sånt är livet.

Väntar just nu på att mamma ska komma hem, så vi kan göra köttbullar och jansson. Är ju bäst på köttisar ;) Mohahahah!
Men mamma är ju så jävla seg, eller okej, kanske inte hennes fel eftersom det är så mycket folk överallt nu.

Ska jag vara helt ärlig så är jag inte ett dugg sugen på jul nu, helt sjuk, men tycker det är så tråkigt. Liksom är ju paketen som är roliga. Och eftersom jag fyller den 15 december så har jag ju nyss fått massor. Så varför ska jag ha fler? nej men typ känns så.
Inte äns roligt på julen, bara åka runt och käka med folk. Visst det är gemenskapen man vill åt på julafton, men alla träffade jag ju när jag fyllde.. haha! Ego javet.

LÄNGTAR BARA TILL NYÅR!


PUSSSSs

Godjul iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0