Galet bra dag!

När jag kom hem från stallet imorse så somnade jag nästan direkt. Vaknade sen av att mamma sa att Sussie skulle ta lunchen istället för mig. Så kunde ligga och vila längre. Petra kom senare och lämnade mitt comviq kort. SÅ SKÖNT ATT FÅ MOBIL IGEN! 
Drog direkt efter det till slagsta glass. Första gången i år som jag äter det. Var riktigt gott. Skulle sen åkt och tränat Isak men vart inte så.
Åkte då till stallet och red Varenne barbacka. Gick riktigt bra. Så åkte vi hem och lagade lassange eller hur det stavas. Mummmmms! Så gott inte ätit det på evigheter.
Tog moppen sen till vilsta för att träffa Allie. Mysigt att träffa dig!
Sen skjutsade mamma mig till farmor för att jag och petra ska sova här. Hon har precis pluggat och ska hoppa in i duschen nu. Och jag ska väl gå och kolla tv eller något. Så otroligt trött.

Sovgott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0