Igår..

Igår var jag i stallet nästan hela dagen. Var ute och gick med Malin. Trevlans!

Carro kom till mig efter det, åkte och hyrde film och köpte lite godis. Sen kollade vi film hela kvällen/natten. Mysigt! Tack för kvällen bejbii!

Idag ska jag och kolla på min gamla häst Pjalfi ska bli så kul. Inte träffat han på ett år :(

Fick precis reda på att hästen jag ska ta hem från Island gick igenom veterinär besiktningen och spatt röntgen. :D:D:D ÄR SÅ JÄVLA GLAD! Så får hem henne den 28 november! hihi!


Nu ska ja kolla tv.
Pussss


Kommentarer
Postat av: Carro

bäääst! <3

ååååh, fan vad kul att hon gick igenom! :D

2009-11-15 @ 13:48:00
URL: http://carolinelundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0