Trööööött!

Förlåt för att jag inte skrev igår, var med Johanna först hos min häst. Sen drog vidare till hennes häst och hon hoppade massor. Vart tvungna att försöka få henne lugn då hon bara springer direkt efter hindret. Men gick super bra.
När vi skulle åka där i från så kom jag och Johanna fram till att jag skulle sova hos henne. Så hem och packa och sen åka hem till henne.
Första gången jag var där. Riktigt fint och mysigt hade dom. Tack för dagen/kvällen/natten :D <33

Idag gick jag till skolan ett tag, men gick sen hem pga att jag hade ont i magen och min mentor gjorde mig bara ledsen idag. Så var inte alls kul. Kände att jag behövde hem och få vila upp mig för engångs skull.

Somnade vid tolv ungefär och vaknade vid fem. Sov riktigt länge, men är fortfarande trött.

Ikväll ska mamma och jag äta kycklingtallrik och kolla på Andra avenyn. Toppen kväll.

Vi hörs sen!

(har bara häst bilder på datorn, då min laddare till datorn inte fungerar. Så har mammas dator just nu.)

Funi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0