Godnatt

Dagen har varit väldigt bra.
Åkte ut till hästarna när mamma slutade. Red Varenne. Kände verkligen att han blivit mjukare i väster varvet. Han var ganska pigg eftersom jag inte ridit på ett tag.

Efter det åkte vi till nyby och tänkte kolla om jag skulle vara med på hoppträningen på onsdag. Men kan inte det eftersom han är så pass pigg så hinner han inte bli lugn, och får ju inte ramla av så jag gör illa näsan igen.
Ska försöka rida varje dag tills nästa onsdag så jag kan hoppträna då.


Åkte sen hem till madde ett tag. Mamma och hon snackade massa skit bara. Haha!

Nu har jag duschat och ätit lite. Ska snart sova så jag kommer upp i tid imorgon.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0