Helgen var knas..

Igår så kom Madde hit, så käkade vi tacos och grejer. Super mysigt. Drog sen in till stan, då vi skulle träffa hennes kompis Natta.
Drog vidare till Jesper senare och där vare lite folk och sådär, men hände mycket sjuka saker som jag inte tänker skriva om här.
Somnade vid sex och vaknade vid tio. Hm...

Så idag gjorde vi inte så mycket förutom tittade tv och sen red vi. Madde var så duktig tycker ja!

Och till dig som tycker om att kommentera anonymt. Visst jag kanske är bortskämd, men det angår väl för fan inte dig? Och om du nu är så svartsjuk på att jag får mer saker än dig så kanske du ska sluta läsa min blogg?

Aja, orka lägga ner mer energi på sånna som är svartis!

Nu ska jag kolla film och sen sova, så jag vaknar någongång imorgon ;)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0