Ooosmidiga Alexnadra!

Borde verkligen ha pluggat idag! Men är så sjukt jobbigt med demokrati, för vet inte vad provet jag ska göra på fredag är för nått.. Liksom har fått ett häfte bara tänker fan inte sätta mig och läsa det. Vill veta lite mer exakt vad jag ska plugga på för nått!

Men aja, får väl plugga som en tok imorgon. För ska fan göra provet. Måste bli klar med lite saker nu!

Idag har jag bara tittat på tv, har börjat med diet också, får vi se hur det går ;) lär ju dö om någon dag! Nejdå, vill jag klarar jag det haha!

Red även tillsammans med Anna idag också, gick super bra. Hugo börjar bli mycket finare nu än när jag fick honom. Bara det att det är så sjukt mycket mygg :( ARG PÅ DOM!

PUSS PÅ ER GULLUNGAR!

Saknar lilla Alda :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0