Dag 01 – Om mig

Som dom flesta vet som läser min blogg, så heter jag Alexandra Selinus. Jag föddes på västerås BB har jag för mig, den 15 december 1992, klockan 22.11 om jag ska vara exakt.

Började på dagis i Tumbo, där fröknarna sa att jag skulle få problem och aldrig klara av att gå i skolan pga att jag var för blyg.
Men nejdå, jag började på Telgelviken F-1 viken, och det är den bästa klass jag någonsin gått i. Vi gick varannat år med yngre och varannat med äldre. Eftersom vi var två klasser i en, så alltså F-1,2-3,4-5,6-7 och 8-9.

Ibörjan av min skolgång så tyckte jag det var super kul, men var fortfarande vääääldigt blyg och vågade aldrig stå inför klassen och prata. Umgicks då väldigt mycket med Caroline och Erika! Mina då såkallade bästisar.

När jag gick i trean så flyttade vi till Hällby, och skulle då inte få gå kvar på skolan. Men efter mycket om och men, så fick jag tillslut fortsätta.

Allt fortsatte som tidigare sen, men kan säga att i 7an, så började jag umgås med några pluggisar ;) och inte förens då började jag redovisa inför klassen. Andvända bh och sminka mig. Innan var jag väl ganska så nördig av mig.

8an och 9an var jag nog världens värsta barn, jätte jobbig.

Idag går jag på realgymnasiet, gått där sen 1an, men slutat och börjat på andra skolor. Som ni ser så avslutades allt på real i alla fall.

Där har jag varit med om allt kan man i stort sätt säga, ingen skola jag hade velat gått på, men blir bättre och bättre.

Nu vet ni lite om mig och blir tvungna att vänta på nästa ;)

PUSS


Jag! bild tagen i lördags..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0