Dag 02 – Min kärlek

Hm, vet inte riktig vad jag ska skriva här. Då jag inte är kär just nu eller inte varit på några år, har inte riktigt tid för sånt i mitt liv i dagsläget.

Men jag har varit kär några gånger ;)

När jag var liten så hade jag basilskräck, och jag var hemsk! Så min första kille hade jag när jag gick i sjuan.
Hans namn var David, en mycket söt liten sak. Och jag var väl kär i honom antar jag eftersom vi blev tillsammans osv. Men det förhållandet höll inte särskilt länge, någon månad.

Jag började umgås med en kille under ett tag som heter Robin, och han var helt olik det jag brukar tycka om men som sagt så gjorde jag det. Men var inte något seriöst egentligen. Men vi var tillsammans ungefär ett halvår och jag gick då i åttan.

Sen kommer vi till nian då jag faktist kan säga att det är den ända killen jag nästan varit riktigt kär i och det var Tony. Vi träffades några gånger när jag gick i åttan. Fyllde samma dag och allt bara kändes perfekt. Blev tillsammans sen när jag började i nian, och jag var grymt kär i honom. Det höll i 3 månader, för han skulle flytta till finland. På våran 3 månaders dag.

Blev nästan direkt efter Tony  tillsammans med en kille som heter Patrik, också en konstig lite prick. Men väldigt gullig och han visste ute man skulle göra för att någon skulle tycka om honom. Men tror mest jag var tillsammans med honom för att komma över Tony. Vilket gick till slut. Men vårat förhållande varade också i en månad ungefär.
Efter det har jag väl inte direkt varit kär i någon så, och det är jag glad för. För jag går ju som sagt i gymnasiet nu och är jäckligt mycket plugg.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0