Dag 07 – Min bästa vän

Förtillfället så har jag nog ingen riktig  bästa vän, men har många näära vänner. Och tycker det viktigaste är att jag trivs med det och det gör jag verkligen.

Men jag kan ju säga vilka mina förra bästa vänner är?!

Började när jag gick i på lågstadiet, där var jag bästis med Erika och Carro.





Efter det vart jag bästavän med Ellinor. Alltså dom minnena jag har men den tjejen är heeeelt sjukt! <3
Mathilda var vi mycket med då också, och är också en bästis som jag hade. Men vi har alltid stått varanadra sjukt nära.



När jag började 8an så vart jag bästis med Carro igen, och dom tiderna går inte heller att beskriva, hade så sjukt kul verkligen. Där vare liksom första fyllan och allt sånt där!



Sommarlovet mellan åttan och nian, så började jag umgås med Petra vilket resulterade i en ny bästavän och vi hade också helt sjukt roligt tillsammans, och jag har gjort mycket med dig som jag inte trodde att vi äns skulle få osv. <3



När jag började gymnasiet så träffade jag en helt underbar tjej, alltid glad och skrattade hela tiden som blev min bästavän, och haft sjukt kul med henne. Trots allt hon som gjort att jag ändå ville gå gymnasiet.

Och det är ju Anna som ni ser!  <3



Jag är inte bästavän med någon utav dom nu. Men alla vi är riktigt bra vänner fortfarande och man kan istort sätt säga allt till dom. Finns många andra här som jag skulle vilja ta upp, men ni vet vilka ni är! Mina vänner är verkligen bäst tycker jag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0