Dag 08 – Mina djur

Det här är ingenting jag tänker skriva om tidigare vad jag haft för djur, då jag haft en heel del och går inte att få med alla direkt. Eller lär bli en hel novell då haha!

Idag har jag iaf mina hund Fion som är en chihuahua på 1,5år. En till Chihuahua med namnet Kiara som snart är 2år.  Även en Amstaff/amerikansk bulldog som är 2år vid namnet Isak.

Har en katt vid namn Hampus som är helt vit, tror han är 2,5 år. Och lika så Klara och hon är en persier.
Moa är någon blandning av siames eller hur det stavas, och är ett halvår ungefär. Alla är stallkatter.

Tre kaniner har jag också. En som heter Edward och har blåa ögon, kommer inte ihåg vad det är för ras just nu. Men han är 1,5 år om jag minns rätt. Sen har jag även två honom vid namn Bella och Doris.

Nu till mina hästar. Först har jag min valack Funi som snart blir 4 år. Han är en Islandshäst som just nu är iväg på inridning.
En valack som heter Frami han är 15år, och honom har jag haft i snart två veckor tror jag. Min bästa plutt.
Hugo en Halvblodsvalack också snart på 4år. Världens bästa helt klart! Men han ska säljas...
En minishettis hingst som snart är 2år. Också världens bästa för att vara hingst och allt. Men han ska även säljas..
Har också en foderhäst vid namn Fala hon är islandshäst också. Hon är 7år.  Just nu har hon kommit in i någon surperiod, så tänkte få min syster att skritta henne mest bara tills hon är bättre.

Hugo!


Ja det var mina djur, och som ni märker så har jag många nu och har haft dubbelt så många mer.


Föresten 1 DAG KVAR!!!!! :D
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0