Eftersom det här är min sista helg som 17...

Så har jag bara suttit hemma hela helgen, vilket har varit riktigt skönt. För när jag väl fyllt 18 så kommer det väl inte bli direkt många lugna helger, haha!

Kollade nyss klart på One tree hill avsnittet, OMG! Värsta jag varit med om.. började nästan gråta till och med, då är det helt otroligt. Fyfan, kommer aldrig klara av att titta på det igen. Nu väntar jag bara på att nästa kommer ut så jag kan ladda hem den.

Nu ska jag väl ta och sova, kommer en till tjej och kollar på Hugo imorgon hon är från Sundsvall om jag inte minns fel.

Var en tjej idag också, jätte trevlig var hon. Och verkade helt perfekt för Hugo! Kan inte annat än att hålla tummarna för att hon vill ha honom.
Sen får vi se vad det är för någon som kommer imorgon och tittar.

Tänkte även ta lite bilder på hästarna när jag rider dom imorgon, hoppas mamma är bättre på att ta kort då än vad hon brukar ;)


GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0