Fick ett medelande igår..

Av Malin som har Funi på inridning om att vi får hämta honom senast på tisdag. Så mamma och jag måste kolla när vi kan åka och hämta min lilla bäbiis!

Så här hade hon även skrivit på bloggen:
"Tiden rullar på i snabb takt dessutom! Min träningshäst har nu varit hos mig i fyra veckor och ska hem i början av nästa vecka. Nu går han fint i form i skritt och trav. Går superbra att rida ut på honom också samt att han är mjuk och fin i munnen. Bra jobbat till mig själv och till denna otroligt snälla häst! Hoppas ägarna blir nöjda!"

Är jätte kul att höra att det gått bra och att Funi faktist är en ridhäst haha kan inte tänka mig det!

Nej nu måste jag sova lite till.

Min underbara Funi! <3


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0