Funi!!!!!

Idag först så veterinärbesiktades Hugo och han gick igenom!!! Så skönt att veta att han var frisk och fin. Dom nya ägarnas bil hade gått sönder så dom visste inte när dom skulle kunna komma. Men blir nog ganska snart tror jag.

Åkte sen och hämtade min lilla Funi. Ooh gud så fin han var! Malin har verkligen gjort ett toppen jobb med honom och är jätte glad. Trodde helt seriöst aldrig att han skulle vara så fin som han var.
Nu är det bara upp till mig och försöka hålla det haha.. Får se hur det går! ;o

Imorgon så blir det en provtur på honom här hemma, red honom lite hos malin också i paddocken för att känna på honom. Imorgon så rider vi ut här hemma och testar de. Ska också rida dom andra. Om jag orkar då jag fortfarande är sjuk! Men orkar inte sitta inne mer nu, men vill heller inte smitta ner folk.. Hm!

Nej nu ska jag kolla tv och sen sova. Är jätte trött och har ont i huvudet!

PUSS FRÅN MIG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0