Sjukt sjuk!

I onsdag så gick jag, Anna och Cajsa ut på Harrys vilket jag egentligen inte hade räknat med man det var sjukt galet och helt underbart! Hihi!

Har varit sjuk sen i tisdags ungefär men inte så sjukt. Men igår(torsdag) så gick vi till skolan, haha var ju inte bara lite bakis. Kollade någon film och massa annat grejs. Men inget roligt.. Åkte sen hem till pappa för vi skulle fira mig. Jag mådde inte alls bra, inte för att jag var bakis utan för jag började bli ännu mer sjuk. Hade feber och låg mest i sängen haha. Men fick underbara presenter och måste säga att jag har nog världens bästa släkt och vänner helt klart!
Efter det kom Anna och hämta mig eftersom hon fått körkort! GRATTIS EN GÅNG TILL!!! <3 Så hon och jag åkte runt lite och så.

Idag när jag vaknade så trodde jag helt klart att jag skulle dööö. Min röst finns knappt, jag snorar som fan. Började till och med blöda näsblod uscha! Feber och mina ögon är helt svullna, kul dag neeej.
Och vi som skulle ut på krogen och hade planerat massor, fyfan för det här! Ska nog snart lägga mig i sängen och dö hela kvällen.

Får se om vi åker och parar Fiona ikväll, beror på om jag orkar sitta i en bil i flera timmar. Men blir nog trotts allt hemma!

Skriver mer sen!

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0