Tisdag!

Idag gick jag inte upp riktigt lika tidigt som jag skulle ha gjort. Då jag skulle gått upp klockan 5 men blev klockan nio. Mina små pluttar till hästar stod kvar inne. Så jag släppte ut dom tillsammans, gick prima!

Tog in Funi efter jag mockat lite. Red en sväng på honom gick kalas, är så glad att han verkligen är min häst och är så fin och snäll för att bara vara 3 snart 4år.

Efter det så tog jag in Frami, han är alltid toppen!! Finns inget ont i honom överhuvudtaget!! Börjat träna lite mer på formen på honom nu, tar ju ett tag att rida ihop sig med hästen så har inte krävt så mycket mer än att bara lära känna honom lite.

Idag var Kiara våran hund med i tiningen ;) lilla knäppa hund haha!


Nu ska jag kolla tv PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0