Tror jag vänt på dygnet helt?!

Jag HATAR att sova länge, och i söndags vaknade jag vid 14. Igår(måndag) vaknade jag vid tio ungefär, så var lagom ungefär. Men idag sov jag och Anna till 14, det är inte okej för mig i alla fall.. Shit!

Aja, nu känns det meningslöst att göra nått när jag redan sovit bort hela dagen haha! Men funderar på att kanske färga håret? eller blir imorgon, eller vet inte!

Funderar även på nyårsklänning? vad ska ja ha för någon.. Blir nog kanske att beställa en annars får jag åka till någon annan stad och kolla efter klänning. För hittar inget här.. Lite surt!

Har även kommit in i nått att jag tycker det är tråkigt att rida, hm. Kanske ger sig snart. Eller jag hoppas det :D  Men någon som vill bli medryttare så har jag en häst till det.

Nej nu ska jag gå och färga håret TROR jag!! UPPSII! Och vilken färg blir det den här gången då?!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0