Hemma, men ska snart sova!

Ooh, gud vilken dag det varit.
Började med att vi åkte till stallet vid halv sju, så matade alla. Sen åkte mamma iväg och hämtade transporten vi fick hyra. Så lastade på hästarna, och allt flöt på skit bra.
När vi kommer bort till Emma så ska vi ställa in dom i boxar, och då är min häst knäpp så hon får för sig att kliva upp i ett "fönster".. haha så trög!

Red första lektionen och tyckte att allt gick bra. Super bra rättare sagt. Satt och tittade på när alla andra red och alla hade fina hästar oså. Fick mat sen som var as god.
Red andra lektionen och det gick ännu bättre. Älskar min häst verkligen. Så knäpp, men såå Alda liksom :D
Fia var också super duktig, och Vilma gick så bra!  

Aah, finns inte så mycket mer att säga, tack för en superduper kurs!

När vi skulle åka där i från, så kommer vi upp för alla branta backar, sen när det kommer en lite segare backe, så fastnar vi, så mamma ska backa och då glider bara transporten ner mot diket. Så vi fick trampa ner all snö bakom den, sen lasta ur hästarna. Jag gick iväg med Alda och Vilma för tycker sånt där är så obehagligt. Men kom massa med folk och hjälpte oss, så kom loss och tog en annan väg tillbaka! Tur att det finns så snälla folk!

Nej, nu ska jag gå och sova. Är super trött och börjar få träningsverk! Haha. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0