Ikväll blir det inte så mycket skrivet.

Har massor att göra idag, eller rättare sagt ikväll. Har ju möte i skolan imorgon, och ska fixa ihop alla saker som jag gjort när jag varit hemma. Det är för att dom ska kunna se att jag faktist pluggar hemma. Och pluggar mycket bättre hemma än i skolan. För i skolan så har vi bara massa genom gångar och tråkigt skit. :/

Men hoppas mötet går bra imorgon, annars tänker jag sluta skolan helt. Då jag inte tänker pressa mig själv för hårt när det gäller pluggandet. Och jag vet att många andra tänker att man ska klara av att plugga och att jag måste sätta det först. Men på våran skola så har vi SÅÅÅ otroligt mycket att göra varje vecka, så tillslut orkar man inte. Till och med dom som är "duktiga" i skolan, tycker det är svårt. Hur fan ska då jag lyckas som aldrig varit speciellt duktig när det gäller skolan.

Aja, vi hörs imorgon babies ;) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0