Ikväll, vad händer ikväll?!

Hm, kan man undra. Ingenting speciellt för mig iaf, ska kolla andra avenyn. Sen ska jag väl gå och sova.

Imorgon på dagen tänkte jag lägga mig och läsa ut boken, så jag kan lämna den till Anna på fredag. Boken är skit bra, och rekomenderar den starkt. Visst den är väl inte super kort, men när man börjat läst är man helt fast. SÅ JÄVLA BRA!



Tycker ni borde läsa den om ni inte redan gjort det! Handlar om en tjej som börjat knarka, fast hon egentligen mått bra hela sitt liv. Hon hamnade med fel vänner så det blev att hon testade och tillslut vart beroende.
Sen handlar den om hur hon tar sig ur det.

Är super bra och aah har redan sagt allt, helt enkelt bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0