Imorgon smäller det ;D

Vet inte riktigt vilken färg jag kommer med från frisören imorgon. Eller ska klippa mig på Eskil, med dom som håller på att utbilda sig, tycker det är mycket roligare när dom chansar lite hit och dit. Och alla resultat har blivit bra än sålänge.

Men vad jag vill ha får ni som sagt inte reda på förens imorgon ;)

Har ridit Alda idag. Oooh, vad jag älskar min häst(ar)! Hon är så jävla bäst, liksom visst hon kanske inte alltid går speciellt fint, men hon är ändå bäst. Passar så otroligt bra ihop, tycker jag!
Tränade idag på att samla galoppen, och OMG (sorry) hon kan gå i såååå kort galopp så jag blir helt galen.

Mer idag så har jag pluggat till engelska redovisningen jag har imorgon.  Usch säger jag bara, hatar för det första engelska, sen ska jag stå och prata inför andra.. hm :/

Pusspuss nu ska jag sova!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0