Varenne :'(

Jävla helvetes skit!
Satt och kolla på hästar, för ska ju köpa en gammal häst. Då trycker jag upp en annan annons där det står "Fin Arab för distans/galopp eller hoppning"
Läste den och tänkte att den hade samma pappa som Varenne hade. Och tyckte det var super kul. När jag väl läser igenom hela annonsen ser jag att det är samma person som köpte min häst.
Precis då, stannar allt. Och jag tänker efter allt stämmer, det är Varenne.

http://www.blocket.se/stockholm/Fin_Arab_for_distans_galopp_eller_hoppning_25796636.htm?ca=12&w=3

Klarar inte av mer, vill köpa tillbaka honom. Men är för dyr, och vet att jag inte har tiden. Men vill inte att han får åka runt :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0