Please kill me?!!

Jag verkligen ber om det! Just nu skulle jag kunna ställa mig mitt i vägen och önska att någon körde över mig, riktigt långsamt och plågsamt!

Ska jag vara helt ärlig, jag mår inte bra länge, inte någonstans! Jag försöker dölja det varje dag. Men går inte riktigt nu, och känner att jag behöver skriva någonstans.

Jag har dubbelt att göra i skolan eftersom jag går tvåan men aldrig gick klart ettan, vi håller på att flytta, mina föräldrar stöttar mig inte längre och jag måste tänka på ALLTING själv, jag har två hästar,katter och hundar som jag måste ta hand om! När ska jag få tid att tänka på mig själv?! finns inte.. Sen när jag ska sitta i skolan och göra saker som jag redan gjort känns ganska meningslöst!!!


Förlåt ni som läser. Var bara tvungen!


PUSS

Kommentarer
Postat av: rasmus nylund

finns alltid här om det skulle vara något alexandra! <3

2010-01-29 @ 14:17:49
URL: http://rasmusknasigagrej.blogg.se/
Postat av: Alexandra

tack <3

2010-01-29 @ 22:48:17
URL: http://alxaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0