Snö försvinn?

Oooh, blir så trött på det här vädret.

Igår så gick jag från skolan vid typ halv tolv. Anna och jag gick på stan och letade kläder till erotiska festen ;) Men hittade i stortsätt inget som vi vill ha. Åkte då hem till Anna, för att sen åka till hennes häst lite senare. Så när vi skulle åka dit så missade vi första bussen, och fick stå ute i nästan en timme. SVINKALLT!!! När bussen väl kom så var den sen. Anna fixade oså hos sin häst, sen fick vi sitta och vänta ca en halv timme innan nästa buss hem skulle gå.
Gick ut och väntade på den sen. Kom efter 10 min kanske. Satt kvar på bussen och mamma hämtade mig i stan.

Idag är jag sjuk.. konstigt?! nej! Ska aldrig mer gå ut!!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0