-

tänkte berätta att jag har eller ska köpa en ny häst, han heter ferrari och är en mini shettis hingst. Känns bra att ha som sällskap så inte någon häst blir själv och allt sånt där. Han är super duper söt iaf. Så blir att jag har tre hästar iaf!
Juste, hon som jag köper Ferrari av (samma som jag köpte Funi av) så får jag en kanin också, en hane på ett år. Jätte fin med blååååååa ögon!!! ÅHHH!
Aja nog om det nu ;)

Idag var mamma och jag uppe i stockholm på Eva och Adam kliniken, så jag förstorade läpparna. Kan ju tala om att det inte var det skönaste jag gjort. För fick bara en bedövning, (egentligen ska man få två, men tål inte tandläkar bedövningen) sen sticker dom med nålen hundra gånger i läpparna. Gör skit ont, men är van att få sprutor i ansiktet snart(sen jag bröt näsan).

Nu är läpparna jätte svullna men kommer gå ner lite grann, men är jätte nöjd än så länge iaf!

Köpte också ett fiske spö idag. Så ska med johanna och fiska ikväll! JIPPIIE!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0