Förlåt för dålig uppdatering idag!

Idag har jag haft fullt upp näääästan hela dagen, kommer nog vara så nu fram till sommarlovet.
Var och gjorde nationella i matte b, och kan ju säga att det gick BAJS! Tar häldre IG i den kursen.
Åkte hem, lagade lite mat. Sen åkte Anna och jag och köpte hårfärg, och det vart ju inte heller så lyckat när vi väl färgat det. Är typ gråhårig! Haha.

Sen red vi, eller jag red Sting idag, hihi det är så kul! Alltså Annas häst red jag. Sen har jag bara suttit och pluggat inför nationella sv b idag, fast jag gör det bara för att kunna få g i svenska a. Men är klar med talet iaf, får se hur det går imorgon bara.

Vart ett slarvigt inlägg för måste sova nu, annars orkar jag aldrig upp imorgon!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0