Ojojoj, dagen har gått fort?!

Nästan direkt när jag skrivit klart mitt förra inlägg, så smsar Anna att hon typ är i stallet. Så jag gick ner dit och fixade, det spö regnade ju då! Usch på det.
Efter en timme kom Johanna också, så blev att gå upp till bussen och möta henne. Sen satt vi tre inne och kollade Disturbia! Mmmh, älskar den filmen.
Åkte sen och handlade massor med mamma och Johanna. När vi kom hem åt vi en varsin salami pizza, Så gott!
Mamma färgade sen mitt hår, och jag tänker inte lägga upp bild på det.. för är inte ett dugg snyggt. Så får se vad jag gör åt det. Och imellan när jag väntade på att färgen skulle bli klar så skrev jag klart mitt svenska tal, som jag tycker blev hyfsat bra iaf.

Aja, nu ska jag sova. Så jag orkar med Matte b nationella imorgon. SUCK!!!

PUSS

Juste åt min älskade kokos choklad idag också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0