Skrev precis ett jätte långt inlägg.

Men det raderades.... surt!

Det var en lång dag igår. Började med att jag åkte till skolan och gjorde svenska nationella. Det gick bra! Gjorde även klart en annan grej också, så nu har jag bara 5 grejer kvar att lämna in/göra.

Åkte hem och direkt så åkte vi typ till västerås för att jag skulle handla en ny mobil eller systemkamera. Men insåg då att jag vill spara pengar för att köpa en bättre systemkamera. Så får ha kvar min gamla samsung rosa, och så köpte jag en vanlig kamera som jag kan ta med mig när jag ska iväg oså.

När vi kommer hem så hade Jocke fiskat, så jag fick alla fiskar. Hihi tack! Älskar ju fisk som sagt! Under tiden medans vi fixade med det så bakade jag och Anna som vi skulle haft med till skolan idag. Blev en ubbekaka ;)

Gick ner till stallet för att fixa och ta in dom. Men när Sting kommer in så beter han sig konstigt. Och ska lägga sig och rulla, sen upp igen, sen krafsa med hoven och bara gå runt, runt och runt. Så vi konstaterade att det var kolik så då började vi gå med honom tills veterinären kom.
Och precis som vi sa så var det kolik, och han fick massa olika sprutor. Men våran kväll vara inte slut där.. utan vi skulle gå med honom 1-2 gånger i timmen. Så blev för mig och Anna att sova i stallet.
Idag mår han mycket bättre.

Kommer knappt blogga idag, Johanna kommer med sin häst så vi ska sova i stallet oså idag med ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0