Thihi <3

Färgade håret från röd/svart till brun


Sen blev det att lägga i massor med slingor


Min hund börjar blir biff ;)


Min häst börjar också bli biff ;)


Var med Anna till hennes häst!


Klara blev parad, så hon får snart bäbisar


Lilla Isak när vi mötte upp Anna


Fionisen också när vi mötte Anna


Mamma och Jocke när vi började gör om sadelkammaren


Anna när vi skulle iväg på fest antar jag ;)


Anna och jag på väg till romme!


Erika och jag var på praktik i Enköping, så vi var ute och gick någon mil när vi tog bilden haha


Alda var också med mig på praktiken.


Jag och Anna på valborg


Tävlade på Alda första gången


Aldipaldi


Var med när Anna tävlade Sting i Vingåker


Haha, när Anna och jag var ute och gick i skogen så såg vi älgar så vi hoppade upp på hästarna och red istället ;d


Min vackra lilla Funi!


Något skelögd? HAHAHA!


HAHHA ISAK DÅ!


Var med Anna i flen och kollade när hon tävlade


Mmmh, hittade min älskade marabou KOKOS!!!!!!!


Var och grillade med Anna, Milla och Tessi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0