Tillbaka efter en månads uppehåll! Haha!

Ja, som sagt så tänkte jag börja skriva lite här igen. För satt och kollade igenom gamla inlägg och såg att det faktist var ganska kul att läsa ;)

Jag har så jävla ont i min handled, vetefan vad jag gjort riktigt. Men ont gör det! Så har bandage på den (a)

Idag blir det ingen ridning för vädret har varit så kasst. Men deremot så behöver jag plugga lite strax så jag får det färdigt. Har ju en hel del nu till sommarlovet kan man ju säga.
Och det är nationela på torsdag eller onsdag kommer inte ihåg. Ska hålla ett tal i 5 min, usch säger jag bara. Men jag vet att jag kommer fixa det!

Blir en bild bomb sen ikväll, men lite bilder som ni inte har sätt ;d

Nu ska jag gå och prata lite med min kära mammi.


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0