1/12-11

Tja!!

Idag är det ju december, helt sjukt. Känns som det är typ oktober fortfarande!

Igår så julpyntade jag i stallet, blev jätte bra! Hoppas alla andra också tycker det haha!
Sen blev det att gå hem och kolla film, blev Bilar 2 och den var faktist bra!
Gick sen ner till stallet och red Frami, blev en mysig tur i skogen.
Tog sen en tur på Funi, och jäklar vad duktig han blivit! Helt sjukt vad fin min lilla kille blivit. Är så glad att jag har han!

Igår kväll lagade jag mat, det blev köttfärs soppa. Mumsigt!

Idag vaknade jag och mådde inte alls bra, usch har mått skit hela morgonen! Så mamma fick ta utsläppet idag. Ska försöka ta mig ner till stallet om någon timme så jag kan rida osv!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0