14/12

Ojoj, nu händer det mycket saker igen.

Igår red jag Demantur första gången på en vecka. Han var super pigg men gick bra ändå tycker jag! Red även funi och gick super bra med honom.

Sen kom Anna och hämta mig för skulle med henne till röntgen. Sen åkte jag hem med henne och umgicks lite.

Vaknade idag och gjorde ingenting och sen skjutsade hon hem mig. Direkt ner till stallet och börja fixa. Longerade Demantur, gick super bra idag!! Funi red jag en sväng på, min lilla piggelin haha!

Fixade sen klart allt i stallet!

Åkte och handlade för att sen hem och göra Cheesecake, gick inge vidare först, råkade bränna botten haha! Men fick nog till det sen.


Nu måste jag sova, för imorgon fyller jag år!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0