4/12

Oj redan 2a advent, känns så konstigt att det inte kommit snö än.

Idag har jag hållt på i stallet och fixat och grejat. Fia kom och skulle fota, precis då vrider funi till skon, så blev ingen fotning idag. Fick istället gå in i stallet och ta av skon på honom.

Fia kommer i stället på tisdag och fotar mina små pluttar.

Sen tog jag in Riddari och borstade igenom honom och så han fick stå inne en stund och äta, så han tycker det är mysigt att komma in.

Sen tog jag in Árdís och red ut en liten bit på henne. Gick super bra, och hon vart trött på en gång. Stackars tjejen! Men nu är det bantning på g och sen konditionsträning bara! Ska nog jag med börja med, nej men tror jag tänker börja gå ut och springa på morgonen efter jag släppt ut hästarna, då får dom stå i hagen ett tag och jag kommer inte undan med att jag inte orkar ;)

Nu ska jag börja fixa mig, och sen ska jag hem till pappa för att äta lite mat och julpynta. Alltid lika trevligt att träffa daddi!

Sen efter det ska jag på bio med världens bästa Anna, känns som vi inte umgås lika mycket. Båda har liksom fullt upp. Men är alltid lika roligt när man väl ses!!

Så nu ska jag sminka mig och platta hår, så hörs vi väl imorgon!

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0