Har varit på massage nu..

Och shit vad det var skönt. Super billig vad hon också, 150 kr.

Visste sen tidigare att jag haft ont i ryggen och haft knutar osv, men inte trodde jag att jag hade såååå mycket som jag hade.

Hade både i mitten av ryggen, precis vid ryggraden. Och inga små knutor, utan stora som kanske en enkrona. Eller kändes så iaf ;)

Sen höger axel hade jag en del också, men absolut värst var vänster axel och skulderblad! Gjorde så sjukt ont och kändes som allt var en ända stor knut. Men efteråt, fyfaaaaan vad skönt det var. Och har varit sjukt trött och ont i huvudet.
Hon sa att jag var väldigt stel osv för min ålder.. Buhu! Men ska hjälpa med några gånger massage och så har jag fått i uppdrag att stretcha bröstmuskeln. 

Helt klart en toppen massör, ångrar inte en gång att jag gick till henne.

Men nu ska dricka massor, och snart sova.

Hoppas ni har det bra, sov gott gullisar! PUSS

Min underbara! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0