Nu har världens bästa frami fått ett hem!!

Frami flyttade i dag, uppåt i landet. Känns super bra och han kommer bli mycket ompyslad osv. Hoppas dom blir lika nöjda med honom som jag varit. Är trotts allt han som lärt mig det mesta, och tagit mig dit jag är idag! VÄRLDENS BÄSTA ÄR HAN! <3
Ville egentligen inte sälja honom, men han och jag har lärt oss varandra utan till, och känner att jag kanske skulle kunna A klassat mig med honom, men inte kommit längre än så. Och jag vill ju verkligen upp och tävla lite högre.

Så nu har jag fått två andra ;) Ett sto som är född 2002, musblackskäck. Trevlig och söt häst. 5 gångare men ganska speciellt. Vet inte så mycket än, så får väl se om några dagar hur jag tycker hon är.

Sen även en valack född 2010. Brun med stjärn och snopp. Visar väldigt fina gångarter och är en riktig sötplutt. Så är jätte nöjd med hela dagen idag.

Nu vet ni lite hur det ligger till för mig, så nu har jag 4 hästar i stället för 3 haha! Men jag älskar det, är bara roligt!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0