Hemma hos Anna!

Ligger i Annas säng just nu, och hon är ute och gör lite annat.

Hon mår inte sådär super duper bra idag, och hatar att se när hon mår dåligt. Mår så dåligt själv då! Hm, tror vi ska åka iväg och göra nått kul sen.

Imorgon ska vi iaf köpa biljetter till harrys på fredag, då det är den första studentfesten då. Klart vi inte kan missa den ;)

Jag har kommit fram till att jag lever världens bästa liv, helt klart. Jag har precis allt jag vill ha. Världens bästa familj. Världens bästa vänner och världens bästa djur. Kommer aldrig kunna få det bättre än var jag har det just nu. Ooh vad jag älskar mitt liv!!!

Nej nu ska jag lyssna på musik och vänta på min babe ska komma tillbaka! Puss på henne och på alla andra! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0