Tisdag och onsdag

Igår åkte jag över med Frami till Anna på förmiddagen, blev en lång tur ut i skogen hihi!

Åker hem och fixar lite då Johanna från sthlm skulle ha kommit. Men kände att jag inte mådde så bra.. :/ Somnade vid sex på kvällen och sov till åtta ungefär.. Usch mådde verkligen dåligt då!!

Idag ska mamma och jag kanske till västerås ikväll för att hämta min sadel för det var kanske någon som skulle komma och titta på den. Kul!

Har lite funderingar också, om jag ska vara rödhårig, svarthårig, brunhårig eller blond?! Måste bestämma mig nu så jag får den färg jag vill ha till studenten.

brun..


Svart typ..


rödhårig..


blond..



JUst nu äre blond som jag tror att jag vill vara i sommar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0