Äntligen framme!

Gick upp fyra i natt, världens bästa mamma åkte hem i från klockan ett inatt, stackaren!
Sen var det upp upp vid fyra och tur var så var mamma där då, och hjälpte mig att ta in hästar och fixa för att sen lasta på dom i en stoooor lastbil! Gick super fort, ca 20 min skönt!

Mockade sen ut lite boxar och städade där jag bott och packa in alltning, sen lastade vi in Funi och Demantur i våran lastbil. Gick toppen. Åkte från enköping ca 9 tror jag!

Kom fram för någon timme sen, men har stannat några gånger på vägen också, super enkelt att hitta också, men tror min mobil gps lurade ut oss på någon om väg osv, men fick se mysiga små byar typ!

Nu håller Daniel och Katie på att gör mat, något gott kött! Mums, och mamma sover här i natt och åker tidigt imorgon. Vill att hon ska se Funi ridas innan först egentligen, men får se hur det blir med det då hon ska åka tidigt.

GÅRDEN ÄR SUPER FIN FÖRRESTEN! och nu är maten klar!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0