Istölten!

Fick precis mejl om att jag kom med till istölten i halstahammar den 17 mars. När jag anmälde mig bara någon dag efter det las ut var det redan fullt. Men skrev upp mig på reservlistan, och kom nu med. Fan vad kul!

Är anmäld med Frami i T3 men får ju se om han fortfarande finns kvar då, annars strycker jag bara honom, men kan ju vara kul i fall att.

Sen är jag anmäld med Demantur i tölt Elit klassen. Väldigt läskigt då jag aldrig äns ridit på is. Så nu har vi lite att träna på. Kort tölt och mellan tempo tölt! Hihi


Nej nu ska jag byta om för mamma kommer snart och då ska vi till stallet sen och titta när Annika rider lektion! Roligt!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0