Lördaglördaglördag

Idag så började jag dagen med att åka till västerås med mamma. Hon handlade en ny mobil eftersom hennes slutat fungera typ. Så blev en samsung galaxy s II ;) hihi. Så nu har vi likadana!
Åkte vidare och åt Ikea korv.. Hehe mums!

När jag kom hem var det bara ner och fixa i stallet. Red en tur på bara Funi idag, har varit så många plusgrader och sol så Demantur och Frami fick gå utan täcken och bara mysa i hagen. Funi tog jag en skogs tur på med Annika och Ida. Väldigt bra för honom att få lyfta benen.

Nu på kvällen har jag bara legat hemma och gjort ingenting verkligen. Har suttit vid datorn i några timmar och vet knappt vad jag gjort. haha!

Lagt ut bytes annons på Frami då det är så stilla på hästmarknaden. Och har fått några bra alternativ redan. Så får se vad för spännande som händer!

Så nu är det dags att sova, för antar att jag ska rida tidigt imorgon. Eller iaf på förmiddagen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0