Så jävla arg!

På folk som lånar pengar men sen inte betalar tillbaka. Det gör mig såååå sjukt förbannad. Jag skulle ha jätte dåligt samvete om jag lånade pengar och inte äns bryr mig om att betala tillbaka och sen när dom väl betala tillbaka så får man inte äns så mycket som man skulle! Riktigt själviska egoister! Hatar sånna människor verkligen!

Och sen är det en helt annan sak om någon säger att den ska bjuda, för då behöver man inte betala tillbaka. Och jag tycker att jag är en person som väldigt ofta bjuder och ger bort saker. Men får nästan aldrig tillbaka nått. Känns ju jäkligt kul!

Så hejdå till sånna personer, vill inte ha sånna i mitt liv, och tänker aldrig ha!

Tur att jag har egna pengar, kanske inte dom som lånar av mig. Haha! Och nu har jag slutat att låna ut, för aldrig någon som betalar tillbaka iaf.

Usch vad jag är irriterad.

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0