Snart sovdags.

Förlåt för mitt väldigt arga inlägg tidigare haha!

Idag har jag varit hemma mesta dels, då fiona mått väldigt konstigt, så ville hålla koll så hon inte tänkte få valpisar.

Men runt klockan tolv-ett så gick jag ner till stallet. Tog en galopp tur på frami, låg i mellan tempo galopp i uppförsbackar och raksträckor. Han var duktig!
Tog sen en tur på fina funi! Shit vilken trav han har fått. Tölten var lite sämre idag, var nog jag som var lite slö och inte orkade riktigt. Och sen när vi kom en bit så stod det en älg, jag blev rädd och vände hem haha. Ni skulle ha sätt, den stirrade på mig som att den tänkte döda mig :(

Demantur jobbade jag bara lite i hagen med grimma och sånt så det blir lättare att fånga honom. Sen ryktade,stretcha och masserade mamma och jag honom. Han är väääldigt stel i höger, men har blivit mycket bättre efter övningar från marken!

Nu ligger jag och tittar lite på Grey´s och tittar på fiona som inte mår så bra igen.. Snart dax för henne. Hoppas det inte är imorgon bara. Då är jag på arbetsförmedlingen så.. hm!

Nu ska jag sova typ.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0