Tillbaka i Eskilstuna!

Är verkligen jätte skönt att vara hemma igen!

Åkte ju ner till skåne med hästarna oså, men allt kändes bara konsigt.. Vet inte riktigt varför och väldigt svårt att förklara. Eftersom att gården låg så nära vägen kände jag mig otrygg, och tror det var därför jag ville åka hem. Jag är en riktig fegis när det gäller mörker osv.

Har trivts hos Daniel och katie annars. Men är skönt att ta hand om sitt eget stall nu, och göra alla saker åt en själv och våra inackorderingar! Som är väldens bästa!

Så skönt att se mina hästa springa i hagen och busa massor, rullar sig hela tiden. Dom går i större flock och större hagar nu, med både skog och öppet och backar och ja allt! Gud vad dom trivs bra här!

Fiona mår också som bäst nu, hon spinger(galopperar) hela tiden, med dom andra hundarna. Hon brukar bara "trava".

Har ridit mina fina pojkar idag också, alla går så underbart bra.

Nu ska jag börja städa rummet som ser hemskt ut, och sen åka hem till anna för att ha lite idol mys!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0